اینقدر که من قلیون کشیدم

اینقدر که من قلیون کشیدم

مي‌خوام يه بند موزيک راه بندازم اسمشو بذارم Unknown Artist
نياز نيست آهنگي بديم بيرون ، همينجوري کلي آهنگ به اسممون هست 
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
مرد نَباس رقص بلد باشه!
بايدخيلی ريز بشکن بزنه نه که بره وسط مثّه جمیلهبِلرزونه
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤ 

 

روايت داريم يکي از عذاب هاي جهنم
تماشاي دربي استقلال – پرسپوليس هست !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يارو داشت بچش رو ميزد بهش ميگن چرا ميزنيش؟
ميگه فردا کارنامشو ميگيره منم فردا نيستم شهرستانم !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

انگشتتون رو بکنيد تو گوشاتون قشنگ بچرخونيد
حالا بذاريد تو دهنتون !
شکلات تلخ سوييسي همچين مزه اي داره !
تازه ۹۴۰۰۰ تومن هم صرفه جويي کردين 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

پسرا يه اصل مهم تو زندگيشون دارن :
اگه دستت به چيزي نميرسه ، پات حتما بهش ميرسه !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
خسته ام … مانند دختري که تازه پارک دوبل کرده !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يه شير زن پيدا نميشه يه شکست عشقي
به اين اميد جهان بزنه  !؟

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

لامصب امتحان نيستن که
جام حذفيه !
هرکيو ميبينيم داره حذف ميکنه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

به حدي کمال رسيدم
وقتي اس‌ام‌اس مياد قبل از اينکه بازش کنم حدس مي‌زنم تبليغ چيه
بعضي وقتا هم غافل‌گير مي‌شم و تبليغ يه چيز عجيبه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

بچه ی دهه ۸۰ یه عکس گذاشته زیر عکسشم نوشته :
بدون edit و آرایش !
بعد ما که بچه بودیم رامون نمیدادن توی عکسا
ما هم یواشکی می رفتیم رو کوه های اطراف پشت عکسا طوری که یه نقطه فقط معلوم بود.

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

برادرزادم ديروز گريه کرد واسش تبلت خريدن
من بچه بودم يادمه 3ماه گريه کردم واسم يه شمشير پلاستيکي خريدن
آخرشم با همون منو ميزدن 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

مورد داشتيم خشتک شلوار پسره تو حياط دانشگاه گير کرده زير پاش خورده زمين !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
اينايى که به يکى دست ميدن…به يکي پا ميدن…به يکي دل..
اينارو اذيت نکنيد اينا کارت اهداء عضو دارن !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

من : الوو .. ???؟
پلیس : بله بفرمایید؟
من :منو بزور این جا نگه می دارن
پلیس : آروم باشید .. الان دقیقا کجا هستید؟
.
.
من : مدرسه

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

الان توي مهد کودکا بچه ها همه تبلت دارن !
اونوقت من سه برابر سن اینا سن داشتم
یه تلفن داشتم که هر کدوم از دکمه هاش رو میزدم مي گفت : هاپ ، هاپ ، هاپ !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

اینقد که من قليون کشيدم
نـاصــــرالديـــــــن شـــاه قاجارُ ..
بـاقــــــــــرخانُ ..
ستــــــــارخان نـکشيـــــــــدن …
والاااا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 3:28 ] [ korusharia ]

[ ]